Suplovanie 30.5.2019
1. VH – 8.A -- o d p a d á v a --
3. VH – 7.A
Cieľ hodiny: Napísať Ashleyho príbeh v 1. osobe
Cez projektor pustiť žiakom článok .
V každej vete je vynechané slovo, čo by však pre žiakov nemal byť problém. (V najhoršom prípade môžu použiť ako pomôcku text v uč. str. 72-73.
Doplnené slovíčka (na kontrolu na záver hodiny):
1 |
name |
8 |
Street |
15 |
shops |
2 |
birthday |
9 |
girls |
16 |
home |
3 |
presents |
10 |
didn´t |
17 |
were / looked |
4 |
digital |
11 |
Bank |
18 |
on |
5 |
breakfast |
12 |
men |
19 |
robbery |
6 |
school |
13 |
bag |
20 |
photos |
7 |
try |
14 |
mum |
21 |
dead |
Táto práca by mala zabrať celú hodinu. Ak náhodou ostane čas, možno zadať cvičenie z PZ 58/1.
DÚ: Naučiť sa 21 viet, ktoré sme si napísali do zošita (Ashleyho príbeh v 1. osobe).
4. VH – 5.B
Cieľ hodiny: Zopakovať základnú slovnú zásobu a prítomný čas jednoduchý.
PZ 56/1. – v pracovnom zošite si žiaci pospájajú slovesá s predmetmi (event. príslovkovými určeniami).
Správnosť odpovedí si môžu overiť TU .
Následne si každý žiak zostaví na každé slovné spojenie dve vety v prítomnom čase jednoduchom. Jednu oznamovaciu a jednu opytovaciu. Vety budú rozvité.
Príklad:
We take the bus to schol every morning. |
Do you take the bus to school? |
7. VH – 8.A – INF -- o d p a d á v a --